شیائومی

ساخت وبلاگ

دسته نگهدارنده موبایل شیائومی

 

امروزه با پیشرفته شدن گوشی­های موبایل و رقابت کمپانی­ های مختلف در به­ کار بردن بهترین دوربین­ ها در گوشی­ های هوشمند­، عده­ زیادی به سمت عکاسی و فیلمبرداری با گوشی­ های موبایل خود رفته­ اند که البته به این منظور، برای بالابردن سطح کیفیت عکس ­ها و فیلم­ های خود به استفاده از انواع مونوپاد، استبلایزر و گیمبل روی­ آورده­ اند که در بازار امروز طرفداران زیادی را جذب خود کرده­ اند. در اینجا میخواهیم به برسی دسته نگهدارنده شیائومی مدل Mijia  بپردازیم.

 

دسته نگهدارنده موبایل شیائومی

 

طراحی بدنه

 

دسته نگهدارنده یا استبلایزر شیائومی از آلیاژ آلومینیم ساخته شده، بسیار سبک می­باشد و طراحی آن از نسل پنجم کنترل ثبات پیروی می­کند که باعث شده تا از تکان­ های ناگهانی و لرزش­های مداوم جلوگیری شود تا با گوشی­­تان تصاویری روان و ثابت تهیه کنید.

این مونوپاد برای گوشی­ های تا ماکسیمم اندازه ۵۶-۸۸ میلیمتر و دوربین­ های کامپکت و کوچک که حداکثر تا ۲۰۰ گرم وزن دارند نیز مورد استفاده می­باشد و قابلیت عکاسی در هر دو حالت افقی و عمودی را برایتان فراهم می­کند.

 

دسته نگهدارنده موبایل شیائومی

 

ظرفیت و کارایی

 

این دسته نگهدارنده ۲ باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی­ آمپر داشته و قابلیت کار مداوم به مدت ۱۶ ساعت را دارد که باعث می­ شود تا بدون نگرانی از بابت باتری آن، به عکاسی و فیلمبرداری بپردازید و در عین حال به عنوان یک پاور بانک برای شارژ کردن گوشی­ خود نیز از آن استفاده کنید.

شیائومی از ۳ محور ثابت کننده در این مونوپاد پیشرفته استفاده کرده که به همراه قابلیت Al Smart-track موجب می­شود تا بتوانید در حین حرکت هم تصاویری بدون لرزش و با کیفیت داشته باشید و سوژه را به راحتی دنبال کنید. کلیدهای این مونوپاد که همگی در دسترس قرارگرفته­ اند با یک انگشت قابل لمس می­باشند و این ویژگی موجب شده تا بتوانید تنها با یک دست و به آن کار راحتی با کنید.

 

دسته نگهدارنده موبایل شیائومی

دسته نگهدارنده موبایل شیائومی

دسته نگهدارنده موبایل شیائومی

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 101 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:56

گوشی موبایل Mi 8 شیائومی

 

گوشی Mi 8 شیائومی در سال ۲۰۱۸ رونمایی و به بازار عرضه شد. قبلا طی مقاله ای ، بصورت ضمنی به بررسی این گوشی پرچمدار شیائومی پرداخته بودیم. در این مطلب بصورت اجمالی به بررسی ویژگی های گوشی Mi 8 شیائومی می پردازیم.

موبایل می ۸ ، فبلت جدید تولید شده توسط شیائومی چینی است که با صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی، تجربه ای متفاوت و لذتبخش را برای شما به ارمغان می آورد. با وجود سه دوربین قدرتمند، دوربین دوگانه ۱۲٫۰ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی در جلو، این امکان را برای شما به عنوان کاربر فراهم می آورد که از عکاسی با وضوح تصویر بالا لذت ببرید.

این گوشی موبایل اغلب ویژگی هایی را که شما از یک فبلت انتظار دارید، دارا می باشد؛ برای مثال ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی رام. همچنین این گوشی مجهز به رابط کاربری MIUI 9 شیائومی است که سبب می شود شما به راحتی و به سرعت، قادر به کار کردن با سیستم و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین باشید. در کنار این موارد، باتری قدرتمند ۳۴۰۰ میلی آمپری با ظرفیتی بالا، این اطمینان را به شما می دهد که تا حداقل یک روز بتوانید از این دستگاه، بدون ترس از تمام شدن ناگهانی شارژ باتری استفاده کنید.

 

ویژگی های مهم گوشی Mi 8 شیائومی

 

  • صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۲۲۴۸ پیکسل
  • دارای چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ با پردازه هشت هسته ای ۲٫۸ گیگاهرتز
  • دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی رام
  • برخورداری سه دوربین؛ دو دوربین عقب ۱۲٫۰ پیکسلی (دوگانه) و یک دوربین سلفی ۲۰٫۰ مگاپیکسلی
  • دارای سنسور روشنایی محیط، سنسور مجاورت، ژیروسکوپ، شتاب سنج، سنسور فاصله، فشار(هوا)سنج و حسگر اثر هال

 

 

گوشی Mi 8 شیائومی

گوشی Mi 8 شیائومی

گوشی Mi 8 شیائومی

 

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:55

گوشی می ای۲ لایت

 

شیائومی در ۲۴ جولای ۲۰۱۸ از دو گوشی Mi A2 و Mi A2 Lite رونمایی کرد که در اینجا قصد داریم به بررسی دقیقی از ویژگی­های گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A2 Lite ظرفیت ۳۲ گیگابایت بپردازیم:

بعد از معرفی Mi A1 که اولین تجربه­ همکاری شیائومی با گوگل در انجام پروژه­ اندروید وان بود. اینک در Mi A2 و Mi A2 Lite نیز شاهد حضور اندروید وان به جای MIUI (سیستم عامل ویژه­ شیائومی) هستیم که اندروید نسخه­ ۸٫۱ Oreo را ارائه می­دهد.

 

گوشی می ای۲ لایت

 

کیفیت ساخت 

 

Mi A2 Lite بدنه­ای آلومینیمی با خطوط آنتنی از جنس پلاستیک دارد. فلزی بودن بدنه­ این گوشی علاوه بر حس خوبی که در دست ایجاد می­کند باعث انتقال حرارت تولید شده در گوشی به محیط می­شود. این ویژگی موجب شده تا گرمای موجود درون دستگاه محبوس نشده و بنابراین در طولانی مدت به قطعات داخلی گوشی آسیبی نرسد.

 

گوشی می ای۲ لایت

 

صفحه نمایش

 

Mi A2 Lite صفحه­ نمایشی ۵٫۸۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۸۰ و تراکم پیکسل ۴۳۲ دارد و در قسمتی بالایی صفحه توسط یک بریدگی کوچک یا به اصطلاح ناچ از قاب اصلی جدا می­شود. انحنای ظریفی که در لبه­­ های گوشی وجود دارد، خوش دستی بیشتر این گوشی را به همراه داشته و باعث شده تا راحتتر بتوان آن را از روی سطوح صاف بلند کرد.

در کنار سنسور مادون قرمز که جهت کنترل لوازم هوشمند خانگی قرار­ گرفته، جک صدای ۳٫۵ میلیمتری در لبه­ بالایی دیده می­شود. در سمت چپ گوشی هم جایگاه قرارگیری دو نانو سیم­کارت و یک کارت microSD تعبیه شده. خروجی صدای این گوشی بلند و واضح بوده و از وجود قابلیت حذف نویز نیز بهره می­برد تا بهترین کیفیت ممکن را به گوش رساند.

 

گوشی می ای۲ لایت

 

عملکرد و کارایی

 

شیائومی در Mi A2 Lite از پردازنده­ ۸ هسته­ ای ۶۴ بیتی به همراه تراشه­ اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده کرده که یکی از وجوه تفاوت این گوشی با Mi A2 به حساب می­آید. با توجه به میزان حافظه­­ داخلی انتخابی توسط شما ( ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت) دو میزان RAM متفاوت یعنی ۳ یا ۴ گیگابایت در اختیارتان قرار می­گیرد.

البته در صورت استفاده از حافظه­ جانبی، قادر خواهید بود ظرفیت گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت نیز افزایش دهید. با­ توجه به آمار­های بدست آمده Mi A2 Lite عملکردی بهتر و روان­تر از Redmi S2 یا Mi A1 داشته و انواع بازی­ ها را به خوبی اجرا می­کند.

 

باتری

 

این گوشی از وجود باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی­ آمپرساعتی بهره می­برد. طبق آزمایش­های انجام شده، ۲۴ ساعت مکالمه، ۱۶ ساعت وبگردی و ۱۲ ساعت تماشای فیلم و در مجموع ۱۰۶ ساعت استفاده مفید از گوشی را تحمل می­کند.

 

گوشی می ای۲ لایت

 

دوربین

 

دوربین دوگانه این گوشی به دو لنز ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده که در کنار یکدیگر عمق میدانی بسیار خوبی را می­سازند. این دوربین قابلیت ویرایش مستقیم عکس و عکاسی در حالت HDR را نیز برایتان فراهم می­کند. دوربین سلفی Mi A2 Lite به لنز ۵ مگاپیکسلی با عدد دیافراگم f/2.0 مجهز شده که نسبت به میان­رده بودن این گوشی، کیفیتی فراتر از حد انتظار را به نمایش می­گذارد.

دوربین سلفی این گوشی همانند دوربین دوگانه­ قاب پشتی، عمق میدانی را به خوبی تشخیص داده و پس­ زمینه ه­ا را مات و یکدست ثبت می­کند. این دوربین در حالت فیلمبرداری ۳۰ فریم بر ثانیه ذخیره کرده و کیفیت تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی و صدایی استریو ضبط می­کند.

 

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:54

گوشی ردمی ۲اس

 

کمپانی چینی شیائومی به طراحی گوشی­هایی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا شهرت پیدا کرده. سری Redmi گوشی­­های شیائومینیز از این سنت پیروی می­کنند. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi S2 ظرفیت ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، مجهز به صفحه نمایش HD و ۶ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ و میزان ۳ گیگابایت RAM بوده و حسگر اثر انگشت آن که در قاب پشتی قرار گرفته بسیار دقیق و سریع عمل می­کند. دوربین دوگانه این گوشی عمق میدان بسیار خوبی به عکس می­دهد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز بر جاذبه­ های این گوشی افزوده.

 

طراحی بدنه 

 

 Redmi S2 بدنه­ ای تمام پلاستیک با ظاهری بسیار شبیه به فلز دارد. گوشه­ های گرد آن خوش دستی این گوشی را به همراه داشته. در سمت چپ جایگاهی برای قرارگیری یک کارت microSD و دو نانو سیم کارت تعبیه شده تا کاربران این گوشی جهت استفاده از حافظه ی خارجی مجبور به قربانی کردن جای نانو سیم کارت نباشند و به راحتی از هر دو جایگاه به صورت مجزا استفاده کنند.

 

عملکرد سخت افزار

 

شیائومی در Redmi S2 هم از پردازنده­ مرکزی ۸ هسته­ ای و چیپست محبوب خود یعنی اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام استفاده کرده. این گوشی ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه­ داخلی داشته که در کنار استفاده از حافظه­ جانبی میزان ظرفیت حافظه را به ۲۵۶ می­رساند که عددی بسیار قابل توجه به حساب می­آید. خروجی­ صدا­ی این گوشی که در لبه­ پایینی دیده می­شود کیفیت بسیار خوبی دارد. در محیط­های شلوغ صدایی رسا و با وضوح بسیار مناسب را به گوش می­رساند. میکروفون­ های این گوشی نویز موجود را حذف کرده و در هنگام برقراری تماس بهترین کیفیت صدا را انتقال می­دهند.

 

صفحه نمایش

 

شیائومی در Redmi S2 از صفحه­ نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰*۷۲۰ و تراکم پیکسل ۲۶۹ استفاده کرده که همانند قاب اصلی، گوشه­ های گردی دارد. نمایشگر این گوشی میزان نور بسیار مطلوبی را فراهم کرده و باعث شده تا کاربرانش در زیر آفتاب به هیچ عنوان با وضوح تصاویر مشکلی نداشته باشند.

 

دوربین

 

دوربین دوگانه Redmi S2 که با همکاری سونی در این گوشی به کار گرفته شده شامل دو لنز می­باشد که یکی ۱۲ و دیگری ۵ مگاپیکسل است که موجب شده نسبت به میان­رده بودن این گوشی، عکس­ها کیفیت بسیار مطلوبی داشته باشند و عمق میدان جذابی را به نمایش ­گذارد. دوربین سلفی این گوشی به لنز ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده که همانند دوربین دوگانه­ قاب پشتی قادر به اعمال افکت بوکه می­باشد.

 

 

رابط  نرم­ افزاری جذاب!

 

این گوشی از وجود سیستم عامل ویژه گوشی­ های هوشمند شیائومی بهره می­برد که تلفیقی از بهترین امکانات دو سیستم عامل ISO و Android به همراه برخی امکانات ویژه­ شیائومی می­باشد. برای مثال قابلیت Second Space یا فضای دوم، امکان نصب دو نسخه از یک برنامه را برایتان فراهم می­کند تا به طور همزمان از یک برنامه با دو اکانت متفاوت استفاده کنید.

امکان جالب دیگری که ویژه­ سیستم عامل MIUI می­باشد، قابلیت Full Screen است که تمام گزینه­ های Home, Back, Recent Apps را برداشته و آن­ها را با حرکاتی مشخص جایگزین می­کند. به این ترتیب که برای بازگشت به صفحه­ی اصلی باید صفحه را از پایین به بالا بکشید یا با کشیدن صفحه از چپ به راست یا برعکس می­توانید به صفحه­ی قبل بازگردید و برای مشاهده­ برنامه­ های در حال استفاده، صفحه را از پایین به بالا کشیده و نگه­ می­دارید. با استفاده از این قابلیت، فضای بیشتری از نمایشگر را در اختیار خواهید داشت.

به لطف وجود سنسور مادون قرمز، که جایگاه آن در لبه­ بالایی گوشی قرار گرفته، می­توانید با کمک اپلیکیشن ریموت کنترل به سادگی انواعی از وسایل خانگی خود را از راه دور تحت کنترل داشته باشید. ویژگی که در سال­های اخیر کمتر در گوشی­های میان­رده شاهد استفاده از آن بوده ­ایم.

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi S2

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi S2

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi S2

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi S2

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi S2

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi S2

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:54

قابلمه چندکاره شیائومی

 

ویژگی­ها ی قابلمه چندکاره شیائومی:

  • گنجایش ۴ لیتری جهت پخت غذا برای ۸-۱۰ نفر
  • پخش یکنواخت حرارت با کفه‌ی آلومینیومی دو لایه
  • بدنه­ ی استیل و نسوز
  • درب شیشه­ا­ی سکوریت و سوپاپ دار
  • پوشش داخلی نچسب با قابلیت شستشوی آسان

 

[caption id="attachment_12990" align="aligncenter" width="1000"]قابلمه چندکاره شیائومی قابلمه چندکاره شیائومی[/caption]

 

از آن­جایی که برنج در اغلب وعده ­های غذایی ما ایرانیان اهمیت زیادی دارد، امروزه استفاده از انواع قابلمه رایج بوده و انتخاب صحیح آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا می­خواهیم قابلمه چندکاره شیائومی را به شما معرفی کنیم. این قابلمه که از مجموعه محصولات خانگی Mijia محسوب می­شود گزینه­ای مناسب برای پخت­وپز های روزانه­تان است که با طراحی ساده و بدنه­ی برفی رنگ خود، در ساخت تصویری جدید از آشپزخانه­تان به شما کمک کند.

دیواره­ی بیرونی این قابلمه چندکاره از جنس استیل بوده، نسوز و مقاوم در برابر حرارت می ­باشد و به طور یکنواخت حرارت را در کفه ی دولایه ­ی خود که از جنس آلومینیوم می­ باشد، پخش می­کند. جدا از اسم این محصول که آن را قابلمه چندکاره معرفی می­کند، کاربردهای متفاوتی برای این دستگاه چندکاره در نظر گرفته شده.

از این قابلمه می­توان برای طبخ انواع فرنی، حلیم، سوپ، خورشت، پاستا و ماکارونی و... هم استفاده کرد. تنها استثناء متوجه غذاهای کباب کردنی و سرخ شدنی است که برای طبخ این نوع از غذاها استفاده از آن پیشنهاد نمی­شود. درب شیشه­ ای و سوپاپ دار این پلوپز باعث می­ شود تا با خروج بخار، غذا دیگر سر نرود و به‌ واسطه­ ی شفافیت آن می­توان در هر لحظه از وضعیت پخت غذا آگاهی پیدا کرد.

جنس این درب، از شیشه­ ی حرارت دیده یا سکوریت است که می­تواند دما­های بسیار بالا و یا بسیار پایین را به خوبی تحمل کند. دستگیره­  ای این پلوپز به خوبی در دست جای می­گیرند، با افزایش دما داغ نمی ­شوند و آسیبی به پوست شما نمی‌رسانند؛ بنابراین می­توانید بدون استفاده از دستکش این قابلمه را به راحتی جا­به­ جا کنید.

 

[caption id="attachment_12995" align="aligncenter" width="1000"]قابلمه چندکاره شیائومی قابلمه چندکاره شیائومی[/caption]

 

فلز آلومینیوم دولایه ­ی به­ کار رفته در این محصول کاملاً بی‌ضرر بوده و برای سلامتی بدن انسان هیچ­گونه خطری ایجاد نمی­کند. ضخامت بسیار مناسبی که از سوی شیائومی، این تولید کننده­ ی حرفه­ا ی، انتخاب گردیده باعث شده تا از سوختگی غذا جلوگیری شود. ظرفیت ۴ لیتری این تابه قابلیت پخت غذا برای یک خانواده پر جمعیت ۸ الی ۱۰ نفری را فراهم می­کند.

کیفیت بالا و پوشش نچسب این تابه، شستشوی آن را بسیار آسان کرده و موجب می‌شود میزان مواد شوینده‌ی مورد نیاز کاهش ‌یابد.

این محصول علاوه بر قابلیت استفاده بر روی حرارت مستقیم اجاق گاز قابلیت استفاده بر روی اجاق حرارتی هوشمند شیائومی را نیز دارا می باشد .

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:52

اجاق حرارتی شیائومی

 

ویژگی‌های اجاق حرارتی شیائومی:

  • فراهم کردن ۹۹ حالت دمایی متفاوت
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • دارای تایمر برای تعیین زمان پخت
  • امکان انتخاب ۵ حالت مختلف طبخ
  • قابلیت کنترل با اپلیکیشن Mi Home
  • قابلیت پخت و پز در دمای پایین
  • بیش از صد حالت مختلف دمایی- طبخ از طریق اپلیکیشن

 

[caption id="attachment_12981" align="aligncenter" width="1000"]اجاق حرارتی شیائومی اجاق حرارتی شیائومی[/caption][caption id="attachment_12983" align="aligncenter" width="1000"]اجاق حرارتی شیائومی اجاق حرارتی شیائومی[/caption]

 

تولید محصولات کمپانی شیائومی تنها به محصولات خانه هوشمند منحصر نمی­شود. این کمپانی همیشه در تلاش بوده تا محصولاتش بهترین کارایی را داشته و ظاهری زیبا و متفاوت­ را به خانه­ کاربران خود هدیه کند.

یکی دیگر از محصولات آشپزخانه­ شیائومی، اجاق حرارتی شیائومی است. این اجاق الکتریکی که سالهاست برخی از آن به­ جای اجاق­های گازی استفاده می­کنند بازده و سرعت بیشتری نسبت به سایر اجاق­ها در پخت و پز فراهم می­کند.

 

دکمه­ های همه کاره

 

در قسمت جلویی این اجاق، دکمه­­ بزرگی جهت روشن/خاموش کردن و کنترل میزان حرارت قرار داده شده. کافی است این دکمه را به داخل فشار دهید تا اجاق روشن شود. دمای تنظیم شده توسط شما، روی این دکمه­ نمایش داده می­شود و می­توانید به کمک آن ۹۹ حالت دمایی متفاوت را تنظیم کنید.

پس از روشن کردن اجاق برای انتخاب کارکرد مورد نیازتان کافی است کلید سمت راست را فشار دهید تا از بین ۵ حالت موجود (پختن، طبخ سوپ و انواع حلیم و فرنی، حالت آرام پز و حالت سرخ کن) گزینه­ دلخواهتان را انتخاب کنید.

با دکمه­ سمت چپ که برای زماندهی به اجاق تعبیه شده می­توانید تا ماکسیمم ۴ ساعت، زمان لازم برای پخت را تعیین کنید؛ بنابراین اجاق بعد از اتمام زمان تعیین شده خاموش می‌شود تا غذا نسوزد و خطری ایجاد نشود.

 

ویژگی‌های بدنه

 

اجاق حرارتی شیائومی برای محیط داخل خانه طراحی شده و ۲٫۱ کیلوگرم وزن دارد. قسمت بالایی این اجاق از جنس شیشه و بدنه­ آن از پلاستیک سفید و با کیفیت ABS ساخته شده. اطراف لبه­ سطحی این اجاق با پوشش پلاستیکی و سیلیکونی احاطه شده تا از سر خوردن ظروف از روی آن به اطراف جلوگیری شود.

البته می­توانید حلقه­ پلاستیکی را بردارید تا ظروفی با اندازه­­ بیشتر از ۲۶ سانتیمتر را روی آن قرار دهید؛ اما چنانچه قصد استفاده از ظروف ۲۶ سانتیمتری را دارید، بهترین گزینه پلوپز چندکاره شیائومی است که در سایت ما موجود بوده و می‌توانید آن را همین حالا به همراه این اجاق خریداری نمایید.

یکی دیگر از ویژگی­هایی که این اجاق حرارتی شیائومی را از دیگر اجاق­های الکتریکی موجود در بازار متمایز می­سازد، شکل دایره­ای آن در مقایسه با ظاهر مربع شکل سایر محصولات مشابه است. از آن­جایی که این اجاق حرارتی از مجموعه محصولات "خانه هوشمند" شیائومی به شمار می­آید، شما می­توانید با نصب اپلیکیشن Mi Home ( دانلود برای اندروید و IOS ) بر روی گوشی موبایل­تان در هر زمان این اجاق را تحت کنترل خود داشته باشید و یا از دفترچه­ی راهنمای آن که در همین اپلیکیشن موجود است استفاده کنید.

 

 

سنسور حرارت

 

کمپانی شیائومی با قراردادن یک سنسور حرارت که با دقت عمل بالایی کار می­کند این قابلیت را برای شما فراهم کرده تا ۹۹ حالت دمایی متفاوت را انتخاب کنید. قسمت زیرین این اجاق به سیستم خنک کننده و ۳۵ فن قابل تنظیم مجهز شده تا از داغ شدن بیش از حد اجاق جلوگیری شود. ۴ پایه­ پلاستیکی و محکم زیر این اجاق قرار وجود دارد که به قرارگیری صحیح آن روی سطوح مختلف کمک می­کند.

شیائومی با عرضه­ این اجاق حرارتی به بازار، بار دیگر تکنولوژی پیشرفته­ خود را به نمایش گذاشته. ویژگی ­های منحصر به فرد این اجاق حرارتی به آشپز­های حرفه­ ای این قابلیت را می­دهد تا از یکنواختی دما در مدت زمانی که به دلخواه تعیین می­­کنند، اطمینان خاطر داشته باشند و به آشپز­های تازه­ کار نیز کمک می­کند تا با تعیین دمای مورد نیاز غذا و مدت زمان پخت، بدون نگرانی از سوختن غذا و با خیالی آسوده به آشپزی بپردازند.

 

 

 

 

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:52

کابل شارژر Mi Band 3

 

دستبند های هوشمند شیائومی یکی از پر طرفدار ترین محصولات این شرکت است که نسخه آخر آن Mi band 3 از محبوبیت بخصوصی در میان کاربران برخوردار است. کابل شارژر Mi Band 3 نیز به تازگی به بازار عرضه گشت.

 

 

[caption id="attachment_13005" align="aligncenter" width="601"]کابل شارژر Mi Band 3 کابل شارژر Mi Band 3[/caption]

 

کابل شارژر

همانطور که میدانید هسته مرکزی این دستبند ها قابلیت جدا شدن از بند آن را داراست تا کاربران بتوانند به راحتی با در داکت قرار دادن آن را شارژ نمایند. شرکت شیائومی برای راحتی کاربران اقدام به تولید و فروش کابل شارژر می بند ۳ نموده است. اکنون اگر کابل شارژر خود را گم کرده اید یا به هر دلیلی به آن دسترسی ندارید از استفاده از این دستبند سلامتی باز نخواهید ماند.

[caption id="attachment_13006" align="aligncenter" width="601"]کابل شارژر Mi Band 3 کابل شارژر Mi Band 3[/caption]

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:51

بند می بند ۳ مدل بلک لایت

 

دستبند سلامتی می بند ۳ شیائومی یکی از موفق ترین محصولات شرکت شیائومی بوده است. این شرکت چینی برای راحتی و کاربرد بیشتر این محصول اقدام به ساخت لوازم جانبی متعددی برای این گجت سلامتی نموده است، مانند بند اورجینال MI BAND 3 که از جنس سیلیکون نرم میباشد و رضایت بسیاری را در پی داشته است.

 

شیائومی این بار بند های بلک لایت را به بازار معرفی نموده است، که با کیفیت و قیمت مناسب میتواند جایگزین مناسبی برای بند می بند ۳ باشد. این بند ها که در رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است، قابلیت تنظیم سایز بر اساس خواست کاربر را دارد و همچنین بسیار سبک و راحت میباشد.

 

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:50

دستگاه دفع حشرات شیائومی

 

لوازم خانگی شیائومی که با نام تجاری Mijia به معنی خانه هوشمند از آن یاد می شود، همواره با تولید کالاهایی با کیفیت، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده­. یکی از محصولات Mijia که در هر خانه ای به آن نیاز است، دستگاه دفع حشرات است که شیائومی ابعادی کوچک و طراحی جالبی برای آن در نظر گرفته.

این دفع کننده حشرات با کسب امتیاز ۴٫۸۵/۵ از سوی خریداران، به یکی از پرفروش ترین دستگاه های دفع کننده حشرات بدل شده که کمی جلوتر به بررسی دلایل محبوبیت آن خواهیم پرداخت.

 

معرفی محصول

 

شیائومی ابعادی کوچک (۱۱ × ۱۱ × ۶ سانتیمتر) برای این دستگاه در نظر گرفته تا بتوانید با ظاهر جمع و جور و ایده آلی که دارد آن را گوشه میزتان قرار دهید، یا از آنجایی که به راحتی قابل حمل می باشد از آن در ماشین خود نیز استفاده کنید.

دستگاه دفع حشرات شیائومی که تنها ۱۵۰ گرم وزن دارد، همانند سایر محصولات این شرکت چینی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و در قسمت زیرین آن از ژل سیلیس آلی استفاده شده تا از سر خوردن این دستگاه از روی سطوح مختلف جلوگیری شود. در قسمت جلویی این دستگاه دکمه ای جهت روشن و خاموش کردن و یک چراغ LED قرار گرفته که در ادامه به توضیح کارکردهای آن خواهیم پرداخت:

  • چراغ سبز: دستگاه مشغول به کار است
  • چراغ سبز چشمک زن: دستگاه در حالت Timer قرار دارد
  • چراغ قرمز چشمک زن: باتری ضعیف شده و به زودی باید تعویض شود
  • چراغ زرد چشمک زن: قسمت زیرین دستگاه نیاز به تمیز شدن دارد
  • چراغ قرمز و زرد چشمک زن: باتری دستگاه ضعیف شده و قسمت زیرین باید تمیز شود

 

در قسمت بالایی و پایینی، دستگیره هایی برای باز کردن این دستگاه وجود دارد تا بعد از ۹۰ روز استفاده از آن به راحتی فیلتر را از حشرات پاک کرده و ۹۰ روز دیگر از آن استفاده کنید.

سادگی کار با این دستگاه از جمله­ ویژگی های جالب آن است. برای باز کردن قسمت بالایی و تمیز کردن دستگاه، کافی است کف دست خود را روی در گذاشته و آن را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. برای تعویض باتری دستگاه بعد از ۳۰ تا ۴۵ روز نیز باید قسمت پایینی را باز کنید که فرایندی ساده تر نسبت به آنچه پیشتر توضیح داده شد، دارد.

 

نکته قابل توجه درباره این محصول آن است که با استفاده از تایمر دستگاه می توانید مدت زمان فعالیت آن را به دلخواه تنظیم کنید تا در طول شب و روز و در تمام فصول از مزاحمت پشه ها در امان باشید. البته این دستگاه علاوه­ بر پشه ها، سایر حشرات موذی را نیز دفع می کند و از آنجایی که شیائومی برای سازگاری محصولاتش با محیط زیست اهمیت زیادی قائل است، این دستگاه برای دفع کردن حشرات هیچ گونه بویی از خود متصاعد نکرده و برای حیوانات خانگی هم هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نمی کند.

 

 

[caption id="attachment_12872" align="aligncenter" width="1000"]دستگاه دفع حشرات شیائومی دستگاه دفع حشرات شیائومی[/caption]

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:49